Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Hoe kunnen we zoveel mogelijk mensen "digitale vaardigheden" bijbrengen? Een gratis cursus opzetten waarmee ze digitale vaardigheden kunnen "winnen"? Klopt mijn aanname dat, als je dat doet vanuit een securityperspectief, je de rest van de koe waarschijnlijk ook goed bij de horens hebt gevat? Als het om een security-job gaat misschien wel. Anders waarschijnlijk niet. En hoe maken we tegelijkertijd internet gebruiks- en gebruikersvriendelijker? Een "Help" -functie voor internet? Hoe voorkomen we meestal averechts werkend techsolutionism? Hou het enigszins leuk voor zover mogelijk. De eerste veelgebruikte computerprogramma's die voor gewone mensen waren bedoeld, waren spelletjes. Bijna niemand klaagde over techsolutionism. Het was cool. Verder wordt nieuwe kennis soms pas verstaan als het wordt verteld in termen die ieder mens kan begrijpen. Gebruik er bijv. bekende analogieën bij. Laat ook merken dat je zelf snapt wat je vertelt. In mijn leven één keer meegemaakt dat een zuurpruim van een docent ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):