Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-08-2022, 07:14 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: De OV-chipkaart werkt nog steeds niet fatsoenlijk en dan dit nieuw systeem... Twee willekeurige voorbeelden: zo betaal je nog altijd extra wanneer je tussentijds een station verlaat en de juiste prijs berekenen bij Flex-producten lukt ook nog steeds niet. Apart, mijn ervaring is dat als je het station verlaat en binnen een bepaalde tijd weer terugkomt, het systeem het dan als overstap herkent. Uiteraard niet als je een half uur of meer weg bent geweest, dan zijn het gewoon twee reizen. Dit soort klantonvriendelijke uitlatingen doet de klantenservice van NS ook. Volhouden dat het -gewoon- de normaalste zaak van de wereld is, compleet negeren wat het punt/probleem is, terwijl het dat logischerwijs totaal niet is. Het is enkel klantonvriendelijk opdat de NS de klant onnodig op extra kosten jaagt, terwijl de trein al relatief extreem duur is. Helemaal als je kijkt naar de prijs/kwaliteit verhouding. Het is maar goed dat de NS monopolist is, in het normale bedrijfsleven was het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha