Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-08-2022, 18:48 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Ik wil helemaal niet contactloos betalen. Ik kreeg een tijd geleden van de ABN Amro een nieuwe pas die contactloos bleek te zijn. Ik wilde dat absoluut niet en ben er gelukkig in geslaagd om die om te ruilen naar een "gewone" pas. Je kan contactloos betalen met die pas, maar ook op de oude manier betalen. Dus wat is jouw probleem? Mijn probleem is, dat als ik de pas zou verliezen of ergens zou laten liggen, iemand die de pas zou vinden er gewoon betalingen mee zou kunnen doen tot het moment dat ik er achter kom dat de pas niet meer in mijn bezit is. Met mijn "gewone" pas is dat onmogelijk (want pincode) en dat vind ik een veel prettiger gevoel. Onzin, er is een maximum aan het contactloos betalen, voordat je de pincode moet invoeren. Als je contant geld in jouw portemonnee had zitten, ben je dat ook kwijt.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha