Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-08-2022, 14:40 door Anoniem

Door Anoniem: Heb je al gebeld met de AppleCare lijn om te vragen of iets bekend is? Als jouw aanname waar was las je daar bij veel klanten klachten over en in de USA hebben ze dan ook heel snel een aanklacht. Mijn aanname zou dus zijn dat er geen opzet is. Ja, ik heb nog support op dit maar de applecare is echt bagger... Mijn vorige problemen zijn ook allemaal met een kluitje in het riet 'opgelost'... #1 mijn iPhone zou dual sim hebben, dat klopt niet, het heeft 1 nano sim en 1 esim, is door verkopers als dual sim verkocht. Dat is een wezenlijk verschil omdat bij dual sim je verwacht 2 simkaarten te kunnen gebruiken. Ik maakte dus ook gebruik van 2 fysieke simkaarten omdat beide providers geen esim ondersteunden. Dat heb ik zelf moeten oplossen door 1 abbo te verhuizen naar T-Mobile die wel esim ondersteunde. #2 hierna bleek dat bij gebruik van dual sim (kuch, 1nano1esim) 5G banden niet bruikbaar waren. dit resulteerde in de foon 5G verbinding te maken maar geen data meer te sturen, alsof je geen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha