Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door EenVraag: Ik bedoel in dit geval MailChimp. Die overigens een waardeloze helpdesk hebben. Goed, dat geeft wat context waarmee er iets te interpreteren valt aan je topic. Jij maakt dus gebruik van MailChimp, je hebt een probleem met een formulier waardoor iets niet werkt, de helpdesk vertelt je dat dat een bug of een storing is. Jij vertrouwt dat niet en vraagt je af of die bug niet opzettelijk gecreëerd is om één gebruiker (jou) dwars te zitten. Vat ik dat goed samen? Mijn reactie daarop: Waarom zouden ze? MailChimp heeft 13 miljoen gebruikers. Val jij zo op in die menigte dat jij bijzondere inspanning waard bent? Waarom ben jij zo bijzonder? En waarom zouden ze moeite doen om iets niet te laten werken? Mij lijkt het aanzienlijk waarschijnlijker dat je inderdaad tegen een bug of een storing aan bent gelopen. Of wie weet heb je een add-on in je browser actief die de werking van dat formulier verstoort. Als je slecht geholpen bent door de helpdesk zit het er dik in dat dat niet komt omdat je ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):