Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-08-2022, 16:01 door majortom

Door Anoniem: PostNL heeft een gelijknamige app, waarmee je heel eenvoudig de post naar je adres kan zien. Dat lost de meeste van bovengenoemde problemen op. Afgaande op het niveau van de reacties hier, zal ik het begrip "app" nog nader toelichten: een app is een programmaatje dat je op je smartphone kan gebruiken. Klinkt ingewikkeld maar valt reuze mee. Als je via een webshop kan bestellen, gaat dit ook lukken. Als je bereid bent om een app te installeren met trackers en verregaande permissies dan is dat een optie (https://reports.exodus-privacy.eu.org/en/reports/nl.tpp.mobile.android/latest/). Verder wordt het, zoals een andere poster al opmerkte, wel heel gemakkelijk om een niet thuis melding te doen door de bezorger als die geen zin/tjd heeft. Je krijgt dan DHL achtige praktijken waarbij ik dit al een aantal maal heb meegemaakt.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha