Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-08-2022, 06:18 door Anoniem

Door Anoniem: Mensen vergeten vaak dat ze geen klant zijn van de bezorgdienst maar dat dit de afzender is. Zolang het pakket niet ontvangen is dan is de afzender ten alle tijden verantwoordelijk. Bij een Oostenrijkse (=EU) webwinkel stond in de AGB (allgemeine Geschäftsbedingungen): "Der Versand der Waren erfolgt per Post und auf Gefahr des Empfängers". Dat klopt dus niet? (gelukkig is het wel goed gegaan, maar ik kreeg toch een ongemakkelijk gevoel) Soms komen ze met 10 pakketten of ik die voor de buren kan aannemen. Als je dan nee zegt worden ze boos, vooral degene van een bepaalde bevolkingsgroep kunnen slecht tegen een nee. Maar dat zijn dan ook degenen bij wie het vaakst pakketten 'kwijt' raken. Welke bevolkingsgroep bedoel je precies? Ben ik wel benieuwd naar.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha