Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: PostNL heeft een gelijknamige app, waarmee je heel eenvoudig de post naar je adres kan zien. Dat lost de meeste van bovengenoemde problemen op. Afgaande op het niveau van de reacties hier, zal ik het begrip "app" nog nader toelichten: een app is een programmaatje dat je op je smartphone kan gebruiken. Klinkt ingewikkeld maar valt reuze mee. Als je via een webshop kan bestellen, gaat dit ook lukken. Mìj lukt het wel, maar Postnl heeft beperkte mogelijkheden: Postnl heeft recent ter verificatie van je adres iDIN ingevoerd om bij de bezorgopties in app of account te komen; met deze opties kun je enige grip krijgen op het bezorgproces door bijvoorbeeld een afhaalpunt in te stellen. Maar mensen die niet internetbankieren hebben geen iDIN! Ik voel me zwaar benadeeld want dit was de reden dat ik een Postnl-account had geopend. Ik denk dat de groep niet-internetbankierders voor een groot deel overlapt met mensen die minder digitaal vaardig zijn; deze mensen worden dus extra buitengesloten omdat Postnl ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):