Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-09-2022, 12:10 door Anoniem

Door Anoniem: Waar hebben de klanten van dat A-merk het eigenlijk aan verdiend dat ze zo door de leverancier behandeld worden? Dan hadden ze toch net zo goed een Linksys kunnen kopen of een Huawei? Met een dergelijke grote naam verwacht je juist dat als er problemen zijn, die worden opgelost. Niet dat voortdurende duiken achter "maar deze ondersteunen we niet meer". Waar betaal je anders dat extra geld voor? Hopelijk leren die klanten ervan en vervangen ze hun router door een ander merk dan Cisco... Het eerste model dat ik opzoek: https://www.cisco.com/c/en/us/products/collateral/routers/small-business-rv-series-routers/eos-eol-notice-c51-738249.html. End of life announcement date: eind 2016. En dan klagen dat je zo'n oud model nog hebt staan en dat je geen support meer hebt "want daar betaal ik toch voor"? Nee, daar betaal je helemaal niet voor, want de support is officieel al heel lang opgehouden. Vind je het allemaal te duur? Dan had je geen Cisco moeten kopen. Op een gegeven moment is het over en uit ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha