Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-09-2022, 12:24 door [Account Verwijderd]

Aardige geste om twee jaar kosteloos gebruik te kunnen maken van een dienst die waarschuwt wanneer persoonsgegevens voor frauduleuze doeleinden worden gebruikt, maar zij (American Airlines) of het IT bedrijf dat hun netwerk in onderhoud heeft weet dat het een doekje voor het bloeden is. Privé gegevens die door criminele handelingen in 'the cloud' gaan zwerven kennen geen tijdslimiet. Of wel: verdwijnen nooit meer. Sluimeren kunnen deze gegevens misschien wel gedurende onbepaalde tijd maar 'sterven', inslapen of verdwijnen? Neen. (Zucht).... en dan blijf je maar de hardnekkigheid zien m.b.t. phishing: "maar mij overkomt dat niet!". Als klikkerdeklik...OEPS!!" zo'n betwijfelbare kans van succes zou hebben, waarom lees je hier dan zo vaak het tegenovergestelde; waarom slaagt het dan regelmatig? En neen, kom me nu niet met het afgezaagde: “Dat is debet aan closed source software, FOSS kent dat niet”. Dat is het halve verhaal. Denk aan Social engineered phishing; mijns inziens bedreigender voor IT ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha