Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Ook de XS4ALL "vaste" adressen bij consumenten hadden de clausule dat ze gewijzigd mochten/konden worden als het voor xs4all nodig was . Je zou dan alleen een tijdige melding krijgen . Gelukkig! Eindelijk iemand die er wat van weet en bevestigt wat ik al schreef. Lees je mee, _RON_? En inderdaad, in de tijd dat ik bij XS4ALL zat heb ik 3 verschillende adressen gehad. Die veranderden als je naar een andere aansluitmethode ging, en dat was niet eens absoluut noodzakelijk want bij KPN gebeurde dat niet! Adres 1: MxStream Adres 2: "ADSL van XS4ALL" vanuit de centrale Adres 3: VDSL vanuit de straatkast. Met name bij de laatste verandering was het zo dat XS4ALL beweerde dat een nieuw adres echt technisch nodig was, en je moest ook specifiek een verzoek indienen voor deze migratie, terwijl klanten van KPN internet gewoon stilletjes werden overgezet naar de straatkast en VDSL, waarna ze een brief kregen met "gefeliciteerd! uw internetsnelheid is nu nog hoger!", waarbij hun IP adres HETZELFDE ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):