Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-09-2022, 17:02 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Zelf vind ik dat Apple in haar gelijk stond want ze voorzien in een serieuze infrastructuur, security model, vormgeving, distributie kanaal, etc. Maar in Nederland moet weer iemand even zijn plasje er overheen doen. Laat mij raden: jij bestelt jouw eten via thuisbezord in plaats van direct bij de ondernemer? Je klinkt cynisch, maar ook die situatie is een win-win. Voor ondernemers: deze hebben een tussenpartij ingeschakeld die recruiteert en de vindbaarheid, platform en betaling verzorgd. Voor klanten: een duidelijke webshop interface en (directe) betalingsafhandeling. Vooral de vindbaarheid voor mij als klant is een grote plus: heb namelijk diverse lekkere shops gevonden die ik via Google nooit gevonden/benaderd zou hebben. Wel is het zo dat ik tegenwoordig meestal zelf het eten ophaal vanuit mijn werk. OK, mooi voor een realistische hypothese: Apple gaat die ondernemers niet meer in hun store toestaan en enkel Thuisbezorgd toestaan, waarin ze ineens een groot ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha