Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-09-2022, 12:04 door Anoniem

Officiële elektronische berichten van de overheid worden doorgaans geplaatst in de berichtenbox van MijnOverheid. Het tijdstip van ‘bezorgen’ wordt daarbij vastgelegd en kan daarmee gemakkelijk worden bewezen. Problemen doen zich voor als iemand te laat in de berichtenbox kijkt en daarmee niet tijdig op het bericht heeft gereageerd. Dit kan eenvoudig worden ondervangen door het het "geplaatst in de berichtenbox" als criterium voor het ontvangen te hanteren, maar "heeft het bericht in de berichtenbox gelezen". Immers zo gaat het ook met aangetekende post: niet het verzenden van de post en het door de postbode langs gaan bij de ontvanger is het criterium voor "is aangetekend verzonden", maar het terug ontvangen van de handtekening voor ontvangst. Die is er pas als er iemand thuis is aangetroffen die getekend heeft. Het is daarmee krom dat bij een berichtenbox alleen gekeken wordt naar "geplaatst in de berichtenbox" en er dan als "extra service" nog even een notificatie achteraan gaat. Ontvangen is het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha