Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Briolet: Door Anoniem: Los daarvan: een getal als emailadres. Kijk eens in je mailbox hoeveel mailtjes je hebt, en vervang al die namen eens door personeelsnummers. Succes om dan nog snel een mailtje van een specifiek persoon te vinden. Bij de meeste mensen is het mailprogramma aan een adresboek gekoppeld. Als er een overeenstemming is met een mailadres in het adresboek, dan laat hij niet de full name uit het mailtje zien, maar gebruikt de naam zoals jij die in het adresboek opgegeven hebt. Maar terug naar de meisjesnaam. Ik snap het beleid van dit bedrijf niet. Als je zelf je meisjesnaam niet meer gebruikt maar de achternaam van je echtgenoot, dan kent iedereen in het bedrijf je ook bij die naam. Een meisjesnaam in de mail, maakt communicatie alleen verwarrender. Het is al een paar gezegd waarom ze dat beleid hebben : om het account constant te houden , ook als de naam wijzigt bij scheiden (of trouwen) . Dat is een heel valide wens, een stabiel _account_ voor zolang iemand in dienst is. Wat ze ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):