Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-11-2022, 11:00 door Anoniem

Door Anoniem: Vroeger kocht je een kaartje, je stapte in en je stapte uit. Wat is er aan die functie veranderd dat nu heel je privacy naar de fielestijen gehekt, gelekt en gecrackt kan worden? Bestaat er eventueel bij uitzondering een idioot die evenwel de noodzaak daarvan kan uitleggen? "We moeten als organisatie mee bewegen met de vaart der volken. Papier is zo 20e eeuw." "Digitalisering vermindert de afhankelijkheid van personeel met al hun kwaaltjes, én vermindert de druk op het milieu (want minder/geen papier verspilling)" "Met nauwkeurige registratie wie waar wanneer geweest is, kunnen we meer geld beter verdelen tussen de vervoerders. (inkomsten optimalisatie)" "Wij willen de reisdetails van individuele reizigers ook kunnen raadplegen, om die extreem grote groep terroristen, KPers en criminelen in Nederland te kunnen (achter)volgen." ... ... ... ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha