Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Je kan je afvragen of dit nu niet een verkapte zege is voor de burger. De belastingtelefoon geeft aan de lopende band foute adviezen maar tegelijkertijd spreekt niet namens de inspecteur, waardoor de adviezen niet bindend zijn en je dus met de gebakken peren zit als je het advies opvolgt. Scheelt toch weer een paar foute aangiftes...Als je foute vragen stelt, dan krijg je ook foute antwoorden. Mijn ervaring met de belastingtelefoon is dat ik tot nu toe nooit foute antwoorden krijg. Het zijn soms wel antwoorden die ik liever niet wil horen. Misschien zijn mijn vragen eenvoudig of ik stel de goede vragen.Door _R0N_: Backupen is voor mietjesTja, dat krijg je als je overstapt van Windows-machines naar Linux-bakken. Dan heb je niks aan een backup. Overigens is de belastingtelefoon al het gehele jaar niet bereikbaar. Als je ze belt, en het maakt niet uit wanneer, dan sta je toch wel minsten een half uur in de wacht of je wordt gelijk al eruitgeknikkert. Voor mij ben je dan niet bereikbaar.
Beschrijf je klacht (Optioneel):