Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door _R0N_: Backupen is voor mietjes Even speculeren. Wat als de storing wordt veroorzaakt door een update in een ander systeem dan het telefoonsysteem en die update wel voor het overige voldoet en mogelijk noodzakelijk zij. De fout zou zomaar veroorzaakt kunnen zijn door een afwezige of niet bijgewerkte licentie. Sommige software leveranciers hebben er een handje van om licentieverificaties zo invasief te implementeren dat bij een licentieprobleem het systeem ermee ophoudt. Een in de programmatuur geïmplementeerde volstrekt onevenwichtige afweging. Sommige grote landelijke telefoonstoringen kwamen voort uit een dergelijke situatie (sorry ik mag geen namen van betrokken bedrijven noemen). Goed om op te merken dat dit soort praktijken uitsluitend bij closed source systemen (kunnen) bestaan.Je moet je licenties gewoon op orde hebben. Hoe moeilijk kan dat zijn? Heeft niks met software te maken, maar meer met boekhouden.
Beschrijf je klacht (Optioneel):