Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-11-2022, 20:56 door Anoniem

Uitspraak advies gelezen ben ik het eens met kifid Er is geen nummer gespoofed van de bank (bewezen) De social engineering was gedaan als rabobank maar de andere partij maakt gebruik van ING en heeft dit zelf verteld aan de crimineel. Deze heeft vervolgens remote application anydesk laten instaleren en toegang gekregen van de andere partij. Anydesk kan niet onzichtbaar worden uitgevoerd op ios dus de andere partij heeft kunnen zien wat er ingezien werdt Vervolgens is het enige tegen argument de leeftijd van de andere partij (82) en gebrek aan digitale kennis. Maar dit heeft niks met digitale kennis te maken dit heeft met plichten als gebruiker van een bank te maken om de voorwaarden te lezen en veiligheid regels te volgen. En daarmee is er dus zoals het ordeel aangeeft sprake van grove nalatgheid. En er is maar 1 regel die men hoeft te volgen om dit type fraude te voorkomen geef andere *geen* inloggegevens of mogelijkheden.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha