Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Die broef is geen wijzen op risico's, het is de klant niet als klant behandelen maar als ongewenst persoon dat kennelijk niet doet wat de bank liever heeft. Anders hadden ze het wel een evenwichtige brief gemaakt om de klant en hun relatie ook te benoemen en in te gaan op de legale behoeften en rechten van de klant. Het is onduidelijk waarom de Rabobank in Goes de brief stuurt. Aan de wet voldoen is een te algemeen argument. Dat is geen verklaring waarom het nodig is deze klant die vaak geld opneemt wel persoonlijk op risico's van contant geld te wijzen en andere klanten die geld opnemen niet. Het lijkt met de hoeveelheid te maken te hebben die de klant opneemt, maar de wet stelt daar geen grenzen aan. Het is juist een recht om je eigen geld in contanten op te nemen, ongeacht de hoeveelheid per keer of hoe vaak je dat doet. Maar dat noemt de Rabobank niet. Ze gaan zelfs een stap verder door de klant zonder duidelijkheid te vertellen wanneer 1 bankbiljet echt al te veel is. Het valt ook op dat de bank het ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):