Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-12-2022, 13:45 door Anoniem

Door Anoniem: Ik snap niet wat zo moeilijk is aan het dichtspijkeren van je netwerk. Mits je weet wat je doet. Maar daar heb je dus de juiste mensen voor in dienst. Ik snap dat ransomware gedoe ook niet. Zou op mijn netwerk onmogelijk zijn. En anders heb ik een backup die ik terug kan zetten. Dat doet me denken aan een manager die ooit zei "ik snap werkelijk waar niet waarom die migratie en het bijbehorend omzetten van die VB code zo lang moet duren; ik heb dit thuis in een avondje gedaan". Zoals hierboven wordt aangegeven: de problemen worden iets anders wanneer je 40.000 werkplekken hebt, 10.000 zelf in elkaar gehackte Excel macro's door het bedrijf ziet slingeren die kritieke processen ondersteunen, de meest onmogelijke software moet worden ondersteund geleverd door bedrijven die niet meer bestaan, iedere dag minimaal 500 changes hebt die ineens gaten kunnen veroorzaken in jouw netwerk- en endpointbeveiliging, onkundige mensen in dienst hebt, legacy IAM problemen hebt etc. We hebben het niet over een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha