Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Hierdoor waren technische diensten niet of beperkt beschikbaar. Na 23 november heeft Metro geen verdere informatie over het incident gegeven. Het zijn ook wel prutsers daar hoor... zoals in een reactie op het eerdere bericht al verteld was door deze problemen ook de website mijncarrousel.nl onbereikbaar. Dit is een site waar bedrijven een kerstpakket/cadeau kunnen aanbieden aan hun werknemers. Je krijgt een inlogcode opgestuurd en daarmee kun je inloggen op die website en een artikel uitzoeken, dat sturen ze dan op. Die inlogcodes zijn allemaal begin december opgestuurd, maar die site was vervolgens niet bereikbaar. Niet dat ie niet de functie van cadeau selecteren aanbood, nee gewoon heel het IP adres niet bereikbaar. Als je de link uit de brief invulde gebeurde er gewoon niks (tot je uiteindelijk een timeout krijgt). Dit vind ik uitermate amateuristisch! De DNS naam even omleggen naar een virtual host ergens die een pagina met uitleg laat zien, dat regelt een beetje IT'er toch in een uurtje, maar ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):