Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Niet IT-mensen snappen toch allemaal niets van 'domein' dingen - die kennen het woord alleen van zoiets als "Koninklijk Domein", je weet wat dat stuk bos bij Apeldoorn waar je een paar maanden per jaar niet mag komen omdat er dan gejaagd wordt te perd. Wij als security professionals schieten te kort hier. Te veel jargon. Daarom gaat het (bv) ook zo vaak fout met emails die met honderden naar een bcc; gestuurd worden. Wie hier weet nog wat een carbonpapiertje is? Je hebt gelijk dat er te veel problemen bij gebruikers neergelegd worden. Bij het oplossen van problemen kijken we vaak eerst naar technische mogelijkheden (hard/software voornamelijk), als dat niet lukt naar juridische (om met een vinger te kunnen wijzen), en als dat ook niet lukt zorgen we dat het het probleem van de gebruiker wordt. Wel denk ik dat je mag verwachten dat gebruikers iets weten van waar ze mee bezig zijn. Als je in de auto zit en er staat ineens een groot object in de weg waar je niet omheen kan dan zullen de meesten ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):