Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-01-2023, 14:59 door Anoniem

De banken hebben het goed voor elkaar. Ze sluiten de kantoren, halen stukje bij beetje alle pinautomaten weg om cash te ontmoedigen, laten bedrijven meebetalen om hun eigen witwascontroles te financieren, jagen iedereen naar internetbankieren en wikkelen al hun risico via dichtgetimmerde contracten af op de consument. Gevolg: 0 risico voor de bank (zie alle Kifid uitspraken), alle risico voor mensen die laaggeletterd zijn, de taal nauwelijks spreken, niet handig zijn met nieuwe technieken, niet op de hoogte zijn van de nieuwste social engineering fratsen etc. Als banken wettelijk gezien niet worden gedwongen om bepaalde dienstverlening in stand te houden, dan zullen ze dat nooit doen en blijven ze streven naar winstmaximalisatie ten koste van de klant, wetende dat klanten toch niet overstappen door al het gedoe eromheen. En maar janken dat hun dienstverlening zoveel geld kost terwijl ze miljardenwinsten draaien. Maar wel mailtjes sturen met de vraag "hoe vond u onze dienstverlening?" als ik telefonisch ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha