Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Ik weet toevallig een klein beetje van de data warehousing van de Nuon oftewel voormalig Vattenaval en ik weet ook dat het daar intern een paar jaar geleden een grote bende was als 't aankwam op meterstanden administratie en alles daaromtrent. Heb sterk het vermoeden dat zij nog gewoon op de zelfde administratie draaien (Ziggo heeft nogsteeds UPC infra!) en het is dan ook geen wonder dat ze dit niet kunnen. Wat bedoel je met "dit" ??? Het bedrijf heet trouwens tegenwoordig Vattenval en voorheen Nuon. Niet andersom. Het doorgeven van meterstanden zoals OP zei. En inderdaad andersom, relevant omdat bij dat soort grote fusies er in de eerste jaren meestal op de achtergrond niet veel veranderd en dat uiteraard niet zichtbaar is aan de voorkant. Ik heb en had nooit problemen met het (vaker) doorgeven van meterstanden bij Vattenval/Nuon. Idem voor bevestigingsmails en afrekening. Nooit problemen mee gehad. Wel een keer met Vitens lol gehad. Dat watterbedrijf heeft ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):