Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-01-2023, 11:46 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Conclusie: om geen slachtoffer te worden van bankhelpdeskfraudepraktijken hoeft je geen speciale ict-kennis te hebben. Het enige dat je niet moet doen is de instructies van de oplichter opvolgen en gewoon de verbinding verbreken. We worden al door onze bank geïnstrueerd over hoe te handelen indien je door “je bank” gebeld wordt met een lulverhaal over plundering van je rekening. Sommige ouderen worden angstig en gaan mee in het verhaal van de oplichter. Daarom zou een weerbaarheidstraining nuttig kunnen zijn. En verder; niemand anders dan de oplichter is schuldig of valt iets te verwijten. Dus hoe stoppen we bankhelpdeskfraude? Door het te herkennen en de verbinding te verbreken. Welkom in de maakbare individualistische, "je lost het zelf maar op door weerbaarder te worden", wereld van de 21e eeuw. Enige zorg voor mensen die niet meer mee komen is er niet meer. Alternatieven ook niet. Allemaal uitgefaseerd omdat de politiek en de banken het niet meer rendabel ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha