Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Valt me op dat in veel reacties de bank de schuld van deze ellende krijgt. Beetje vreemd dat de bankhelpdeskfraudeur in de reacties buiten schot blijft. We moeten met z’n allen de schouders eronder zetten om de bankhelpdeskfraudeur de pas af te snijden. We zijn toch zeker geen zombies die zich willoos naar de slachtbank laten afvoeren? natuurlijk is de fraudeur fout, maar die is bijna niet te pakken.daarentegen hebben banken een maatschappelijke verantwoordelijkheid en souperen wel een winst waarbij het risico en de rekening afgewend zijn op de vele klanten die gedwongen zijn mee te gaan in het digi drammen. het is die gelegenheid die de dief maakt. wat zou je er van vinden als iemand volledig volgens de wet een wind molen park net achter je tuintje plaats? heb je wel de overlast, je huis keldert in waarde en een ander de winst. lijkt jouw dat eerlijk? nu een bank die filialen sluit, pin automaten sluit en alles achter een chatbot web interface zet en je dwingt met een app te moeten ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):