Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: En het monitoren van vreemde aanlogpogingen op het account? Onder welke verantwoordelijkheid lag dat? Makkelijk gezegd. Je gaat er nu vanuit dat zulke dingen worden gemonitord en dat het management al in de buidel heeft getast om dit alles te realiseren inclusief een waterdichte werkwijze, tweestapsverificatie, het opschorten van ongebruikte accounts waarvan het toegang nog is ontsloten, het forceren van het wijzigen van het standaard wachtwoord, het inlichten van gebruikers over het omgaan met digitale informatie, de werkdruk van de betreffende systeembeheerder, de kennis van de betreffende systeembeheerder, en hoe erg het management ervan overtuigd is dat deze dingen nodig zijn. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Als je aan een werknemer vraagt of diegene goed werk wil leveren zegt 99% volmondig ja. Als je dat aan het management vraagt krijg je meestal de vraag 'hoeveel dat gaat kosten?'. Dit soort problemen radicaal (bij de wortel) aanpakken is de enige juiste manier. Deze ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):