Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Hier geen enkel probleem hiermee gehad. Kon meteen inloggen en de standen doorgeven. Kreeg meteen een lagere maandelijkse adviesprijs! Waarom moet je meterstanden doorgeven? Die lezen ze al automagisch uit. Vast weer een truuk om meer winst te maken. Niet iedereen heeft voor een slimme meter gekozen. Die apparaten hebben (ook) zo hun kuren. Een domme meter kunnen ze niet op afstand uitlezen. "automagisch"... Mooi woord. Die houden we erin. Het geloof dat als iets "automatisch" gebeurt, het altijd wel goed zal zitten. In brief van Vattenfall die ik kreeg over meterstanden moest het via website. Website was niet bereikbaar, misschien omdat ik pc gebruik en geen "smart"stupidphone. In de brief stond niet dat het ook via telefoon kon (Vattenfall communiceert niet eerlijk en wil telefonische doorgave ontmoedigen). Er stond wel een nummer voor "contact" en toen ik dat belde, bleek dat het automatische meterstandeopneemnummer te zijn. Ik had al even naar mijn meters gekeken ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):