Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Dit is absoluut een geval van opzettelijk gebrekkige communicatie langs de kant van LastPass naar haar klanten, puur met de bedoeling om hun in te dekken. Het hele concept van LastPass is dat ze een kluis aanbieden waar je gevoelige gegevens in kunt bewaren, maar uit hun recente communicatie blijkt dit niet het geval te zijn: https://blog.lastpass.com/2022/12/notice-of-recent-security-incident/#:~:text=Your%20sensitive%20vault%20data%2C%20such%20as%20usernames%20and%20passwords%2C%20secure%20notes%2C%20attachments%2C%20and%20form%2Dfill%20fields%2C%20remain%20safely%20encrypted%20based%20on%20LastPass%E2%80%99%20Zero%20Knowledge%20architecture. Hier maken ze een oplijsting van de soorten gegevens die geëncrypteerd worden opgeslagen: gebruikersnamen, wachtwoorden, beveiligde notities en form-fill fields. Ontbreken in deze lijst: gewone notities en URLs van de entries. Als ik als LastPass gebruiker iets toevoeg aan mijn kluis verwacht ik dat deze gegevens op een beveiligde manier worden opgeslagen. Dat ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):