Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-01-2023, 16:44 door majortom

Door Peter Kulche _ Consumentenbond: Ik vond dit een interessante casus en heb navraag gedaan bij Athora, de eigenaar van Reaal. Het resultaat is dat Reaal klanten nu op de verificatiepagina een alternatieve identificatiemethode aangeboden krijgen. Zie https://www.reaal.nl/klantenservice/persoonsverificatie/. Ik heb gevraagd deze alternatieve verificatie ook elders op de Reaal site te communiceren. Mijn identificatie is ondertussen achter de rug: de medewerker van de AMP groep is aan de deur geweest (het zit nog niet goed bij Reaal, want ondertussen krijg ik nog steeds mails om een afspraak voor identificatie te maken e.d.: die negeer ik vooralsnog maar even). Door Anoniem 15:25:Door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ: De vraag zou moeten worden gesteld waarom er heden ten dage allerlei "verificatiemethoden" als noodzakelijk worden beschouwd terwijl dat twintig of veertig jaar geleden niet het geval was. Heeft dat misschien te maken met wijzigingen die de afgelopen decennia zijn aangebracht in de manier waarop ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha