Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-01-2023, 16:57 door Anoniem

Een prijsverhoging van 60% vind ik ook HELEMAAL niet onredelijk. Daarbij zijn de portvrije enveloppen van ING ook weer duurder geworden (ik heb even niet paraat hoeveel). Ontmoedigingsbeleid? Nee, wij van ING zijn gedwongen om de prijsstijgingen toe te rekenen naar de analoog bankierende klanten. Nooit gehoord van boekhoudkundige vrijheid over hoe je kosten omslaat. Nog niet zo heel lang geleden - jaar of vier - was er in de ING-vestiging in mijn stad een computer beschikbaar voor mensen die zelf niet zo'n ding thuis hadden. Dat vond ik wel een mooie klantvriendelijke oplossing en ik had me voorgenomen om wanneer analoog bankieren afgeschaft zou worden dat ik dan op die manier verder zou gaan. Onnodig te vermelden dat die computer er op een gegeven moment niet meer was. Gelukkig bestaat analoog bankieren nog, zolang het duurt. Wanneer je, zoals deze mevrouw, geen financiële middelen hebt om de nodige digitale apparatuur aan te schaffen dan zul je naar de openbare bibliotheek moeten om daar je bankzaken te ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha