Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Heeft Royal Mail al toegegeven dat er uberhaupt een ransomware aanval is? Want mijn berichten geven nog steeds aan 'er is een verstoring'... Geen woord gerept over ransomware in communicatie van RM naar mij... Laat staan iets van 'verander al uw wachtwoorden NU'... Kan aan mij liggen, maar ik vind als klant dat ik het recht heb te weten dat het ransomware aanval betreft, dan moet ik meer en andere acties uitzetten dan bij een VM, firewall of switch die omgevallen is bij hen. (zoals het opdoeken van het mailaccount gebruikt voor specifiek Royal Mail (wat ik liever niet doe als er niets aan de hand is, want dan heb ik helemaal geen communicatie), het checken van alle wachtwoord hashes en het veranderen van de wachtwoorden bij Royal Mail en waarschijnlijk alle andere sites voor de zekerheid (doe ik liever niet, want ik zie dat ik dan 400+ leveranciers moet gaan inloggen en aanpassen). enz enz.. Dus beetje communicatie mag wel op starten vind ik.
Beschrijf je klacht (Optioneel):