Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Kifid heeft onlangs geoordeeld dat een echtpaar niet grof nalatig was toen zij slachtoffer werd van een bankfraude, zodat een fraudeur de bankrekening kon plunderen. Hoewel het echtpaar de fraudeurs toegang gaf tot hun computer, besloot het echtpaar wel om voor alle zekerheid de bankpas door te knippen alvorens dit aan een nep medewerker van DHL mee te geven. Het echtpaar had echter de ING bankpas verkeerd doorgeknipt waardoor de chip in de pas nog steeds werkte. Het Kifid vond echter dat het echtpaar daardoor niet grof nalatig is geweest en dat de bank het geld volledig moest terugbetalen. De bank had namelijk niet verteld hoe precies een bankpas moest worden doorgeknipt. Dit is inmiddels veranderd op de website van de bank (zie tekst onderaan). https://www.telegraaf.nl/financieel/1980567215/echtpaar-trapt-in-spoofingtruc-ing-moet-schade-van-5495-toch-vergoeden Op de site van de ING staat nu de volgende tekst: Krijg je een nieuwe Betaalpas? Knip de oude pas in stukjes zodra je de nieuwe pas veilig hebt ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):