Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Erik van Straten: Waarom kun je überhaupt zoveel geld in een half uur pinnen? Waarom kun je (de aanvaller in dit geval, met AnyDesk software), zonder vertraging, de opnamelimiet verhogen? Waarom krijgt de klant dan geen SMS of telefoontje met de vraag of e.e.a. wel klopt (UNG weet toch dat dit soort fraude plaatsvindt)? Ik weet niet wat de default opname limiet bij ING is op dit moment, ik heb dit zelf al lang geleden ingesteld. Zou me verbazen als het meer dan 5000 euro is maar de klant kan dat zelf ingesteld hebben. Of er wordt bedoeld dat er bijv 5000 gepind is en iets gekocht is bij een winkel van 495 euro, dat zijn 2 onafhankelijke limieten (die ik allebei veel lager heb ingesteld). Als je het aanpast krijg je een SMS en is er een vertraging. Ik weet niet hoe lang de vertraging in dit specifieke geval is maar de limiet op overboeken aanpassen heeft dacht ik 4 uur vertraging. Die klant zal de SMS wel genegeerd hebben. Wees blij dat het geen ABN of RABO is, daar kun je als je de pas en pincode ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):