Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik zie op deze website (en op tweakers.net) de volgende soorten reacties: 1) Digitalisering is hartstikke handig, ga gewoon internetbankieren! We reizen toch ook niet meer met paard en wagen, weg met die geldverslindende bankfilialen 2) Als je niet digitaalvaardig bent moet je maar zorgen dat je dat wordt 3) Als je door jouw bank gewaarschuwd bent voor helpdeskfraude, kan het niet zo zijn dat jij daar vervolgens toch intrapt 4) Als (bijna) al jouw spaargeld op de bank digitaal gestolen wordt, is dat jouw eigen schuld Daarnaast hebben banken aanleiding gezien om alles vertragingsloos te maken (overboekingen, wijzigen opnamelimieten, wijzigen maximaal naar nieuwe begunstigden over te maken bedragen), waardoor er voor slachtoffers geen bedenktijd bestaat (terwijl je internetaankopen, als ik me niet vergis, tot 30 dagen mag retourneren). Het ontgaat mij volledig waarom vertragingen (desnoods alleen op verzoek) geheel zijn afgeschaft en er geen alarmbellen bij een bank gaan rinkelen als in een half uur al ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):