Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Ik snap het hele probleem niet met het up to date houden van deze Software, los van of je on-prem draait of dat je (al) naar Exchange Online bent gemigreerd. Ik heb zelf heel veel omgevingen beheerd en nog een flink aantal in beheer. Het is belangrijk dat je gewoon je OS up to date houd en gewoon bij blijft met de CU updates. Bij ons staan ze binnen 2 weken staan ze er bij ons op en eigenlijk altijd zonder issues. Ik heb een keer een omgeving gehad van Exchange 2016 waar een CU helemaal fout was gegaan, maar bleek achteraf te komen voor een Antivirus module (die toch geladen was, ondanks dat dit disabled gedurende de upgrade). Ik lees op reddit vaak posts dat deze fout gaan en dan probeer ik vaak bij te dragen, maar de gemiddelde "admin" daar kijkt niet eens in error logs, eventlogs, preqs, voorbereidingen en andere engineer related activiteiten. Gemiddelde admin tegenwoordig denkt dat beheer een computer spelletje is, next next finish en klaar. De rest is per definitie te moeilijk. Ik vind ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):