Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ook ik heb het nodige meegemaakt rond geven aan goede doelen. Een groot aantal keren gebeld door (de grote) goede doelen. Ik heb me opgegeven bij het bel-me-niet-register. Toen werd het inderdaad stiller (gelukkig). Na (toch weer) een gift aan een goed doel werd ik kort daarna weer gebeld door dat specifieke goede doel. Ik gaf aan dat ik nog steeds in het bel-me-niet-register sta. Het antwoord van de goede-doel-medewerker: als ik weer eenmaal een gift heb gedaan, dan mag men weer bellen (ik denk: analoog dat een bedrijf marketing mag doen over vergelijkbare producten aangekochte producten). Ik vroeg toen die goede-doel-medewerker of die wel wist wat die zei. "Hoezo dan?". mijn antwoord: "nou, als dat zo is moet ik maar overgaan om helemaal nooit meer aan goede doelen te geven". En zo geschiedde. Ik geef nu nog uitsluitend via de diaconie van de kerk - (daarmee voorkom ik tevens dat de grote goede-doel-graaiers hun directies zoveel poen geven). - (daarmee bereik ik veel beter de vaak lokale ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):