Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Op https://machtigen.digid.nl/machtigen/over-gemachtigd-worden staat: De persoon die u gaat helpen logt in bij DigiD Machtigen om akkoord te gaan met de machtiging. Daarna mag u aan de slag. Kan de ander niet inloggen, bijvoorbeeld omdat die geen DigiD heeft? Geen probleem. Hij of zij krijgt een brief thuis. In de brief staat een machtigingscode. Als de ander akkoord wil gaan, geeft die de code aan u. Met deze code kunt u de machtiging activeren. Op de site van Logius https://www.logius.nl/domeinen/toegang/digid-machtigen/hoe-werkt-het staat: Een gebruiker van uw digitale dienst, of iemand die hem of haar vertegenwoordigt, vraagt een machtigingscode aan. Dit kan online via machtigen.digid.nl of telefonisch bij de DigiD-helpdesk. DigiD stuurt de machtigingscode naar het huisadres van de gebruiker. Verder heeft de pagina van Logius het over een BSN die nodig is. En de pagina van DigiD heeft het over een BSN plus een geboortedatum (waarom? is een BSN op zichzelf niet uniek genoeg?). Kennelijk is het nog ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):