Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ook zeggen dat je geen DigiD meer gaat gebruiken schuif ik ook in de categorie grootspraak. Je kunt niet zonder DigiD. Zoveel zaken (je zorgverzekering bijv.) zitten achter DigiD, en dat is dan niet optioneel. Zover ik weet is alleen de belastingdienst waar het verplicht is te communiceren (enzo) via /mbv digid, de rest -incl. zorgverzekeraar- is het nog steeds de keus om analoog/snailmail te communiceren. Het gaat te snel, dat digitaliseren, het wordt gezien als kostenbesparend, de te besparen €€€-tekens werkt echter verblindend en mede daardoor moet snel gedigitaliseerd worden want dat scheelt zoveel FTE aan telefonistes en andere klant/-'service'-gerichte afdelingen, papier, post, fysieke kantoren. Wenselijkheid van de klant wordt niet nagevraagd noch nageleefd, die wordt ge-acht blij te zijn met deze 'zogenaamde vooruitgang' waar hack-na-hack duidelijk blijkt dat veiligheid van de geautomatiseerde omgeving niet de juiste prioriteit krijgt bij deze 'zogenaamde vooruitgang'. Kijk naar de banken, ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):