Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: "De kosten van gemaakte reizen worden per dag bij elkaar opgeteld" Laat mij raden; dat je nu, net zoals met de ov-chipkaart, het maximale dagtarief bij de NS wederom kunt overschrijden. Onderweg twee keer het station eventjes verlaten en je bent er zo overheen. De ov-chipkaart heeft nog nooit één dag goed gefunctioneerd, althans niet op een klantvriendelijke wijze, bij de NS. Dan nu toch weer in iets nieuws stappen, dat ook nu weer door Translink gefaciliteerd wordt. Leren van fouten uit het verleden is blijkbaar niet de bedoeling... Oh ja hoor bij de test fase werkte het heel klant vriendelijk. Toen hebben wij als pilot stress test group met veel plezier en een kaart cloner uit chinese shop blanco ov kaarten geprint en deze verspreid willekeurig door treinen. Gezien opdrachtgever niet wou luisteren naar beveiliging issue kwesties en een Proof of Concept op schrift niet ernstig genoeg beschouwde en geen belang zag in een simulatie op locatie. Klant vriendelijker kon niet :) Luisteren deden ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):