Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-01-2023, 08:12 door Anoniem

Door Anoniem: Wat ik wel zorgelijk vind is dat banken Translink elke 3-5 minuten informatie sturen over klanten die rood staan, geen geldige rekening hebben, of om andere redenen niet met betaalpas mogen reizen. Voor zover ik zie is het uitsluitend het artikel in NRC (en mensen die eraan refereren) dat die drie tot vijf minuten noemt en het sturen van informatie over klanten die rood staan. Afgaande op de privacyverklaring van OVpay distribueert Translink een signaleringslijst van te weigeren passen naar de vervoerbedrijven, en komen passen om twee redenen op die lijst terecht: • de pas staat op een signaleringslijst van de bank of creditcardmaatschappij met geblokkeerde passen; • het is niet gelukt het dagtotaal van de met de pas gemaakte reizen af te schrijven. Dat impliceert dat Translink wel lijsten met geblokkeerde passen doorkrijgt, maar dat ze rood staan niet doorkrijgen, ze komen er zelf achter dat een afschrijving niet lukt. Die blokkade is trouwens tijdelijk, die wordt opgeheven zodra de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha