Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-01-2023, 06:31 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: …en het er dus op lijkt dat translink gegevens ontvangt van iedere rekeninghouder die rood staat … Waar staat dat? Zou het zo kunnen zijn, dat op het moment dat iemand “incheckt” met zijn bankpas er een reservering van een bedrag x wordt gedaan? En op het moment dat iemand teveel rood staat [1] deze reservering niet kan plaatsvinden en dus het poortje niet opengaat? Zo zou het kunnen zijn maar zo is het niet. Ze verzamelen de gereisde bedragen van een dag en proberen het totaal van je bankrekening af te schrijven. Als dat niet lukt wordt je pas geblokkeerd. Vervolgens proberen ze nog drie keer de afschrijving te doen, met een tussenpoos die met de bank is overeengekomen, en je hebt ook de gelegenheid om online de betaling te doen. Als die betaling binnen is wordt de pas gedeblokkeerd (binnen 15 minuten, tenzij een storing roet in het eten gooit). Lees de FAQs van OVpay en van bijvoorbeeld NS over OVpay, en lees de privacyverklaring van OVpay, en daarmee kan je een heel ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha