Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-01-2023, 08:21 door Anoniem

Door Anoniem: microsoft heeft een update gegeven... een snelle blik lijkt het erop dat hun sdlan een foute bgp update kreeg door een tiepvout van een beheerder... vraag die bij mij naar boven komt is wel hoe dit "handmatig" werd uitgevoerd ipv geautomatiseerd en waarom dit niet in testen naar boven kwam en waarom het bijna 6 uur duurde voordat het gefixed was. https://status.azure.com/en-gb/status/history/ De reactie gelezen maak ik er zelf uit op dat een senior engineer ergens de protocollen niet 100% gevolgd heeft. Of dat betekend dat deze het command niet uberhaubt handmatig mocht uitvoeren of een simulatie van change request heeft overgeslagen zal nooit naar buiten gebracht worden. Het kan ook zijn dat misschien een automatische aanpassing vast is gelopen en dat het bij troubleshooting is misgegaan of iemand niet wou wachten op een scheduled change vanuit bijvoorbeeld de Generalized TTL Security Mechanisms (GTSM). Al acht ik dat minder klein omdat ze dan er eerder een reactie over hadden gegeven. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha