Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-01-2023, 10:55 door Anoniem

Door Anoniem: Door spatieman: klopt, maar bij problemen heb je pech.. Die heb je ook als er iets mis gaat bij de provider, wat natuurlijk nooooooit voorkomt.... Probleem is, als je een storing hebt en je hebt een modem van de provider dan gaan ze er mee aan de slag om die storing op te lossen. Ze laten je het modem resetten, ze kijken op afstand of er wat fout is, ze resetten eventueel de instellingen, en als niets helpt sturen ze je een nieuwe. En ook gaan ze serieus kijken of het wel aan je modem ligt of misschien toch aan hun bekabeling, head-end of DSLAM, etc. Als je met je eigen modem werkt dan is het meteen "nee meneer daar kunnen we niets aan doen dat moet u zelf repareren". Ook als er wellicht toch een oorzaak bij hen ligt. Dan moet je dat eerst bewijzen door hun eigen modem aan te sluiten en te laten zien dat het dan nog niet werkt.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha