Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-01-2023, 15:22 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Het gaat inderdaad om je bestedingsruimte. Die kent Translink niet, ze merken of een afschrijving wel of niet lukt en reageren daarop. Maar klopt dat ? Het klopt met de uitleg van hoe het werkt die in de privacyverklaring van OVpay staat (hoofdstuk 3): https://ovpay.nl/files/original/2207029-privacy-verklaring-translink-v1.01.pdf Dat NRC artikel stelt dus dat er regelmatige dumps van roodstaande kaarten (zal dan kaarten-over-de-bestedingslimiet) naar Translink gaan. Dat NRC-artikel is vooralsnog de enige plek waar dat gesteld wordt. Ik vermoed dat het is geschreven door een journalist die iets zelf niet goed had begrepen en het daardoor verkeerd beschreef. Dit is welke signaleringslijsten er gebruikt worden en wie ze aan wie doorgeeft: • Banken hebben signaleringslijsten met geblokkeerde kaarten; • Translink ontvangt die van de banken, en maakt zelf een signaleringslijst met die kaarten én de kaarten waarvoor een afschrijving is mislukt en de rekening nog open staat; • ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha