Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-01-2023, 16:16 door Anoniem

Banken zijn alleen maar bezig met klanten foulleren en papieren eisen. Andersom doen ze niks aan. Van de week nog een leuke meegemaakt. Me digitaal moeten identificeren. Twee keer zelfs. Mooi en prachtig maar ik ben er niet eens klant. Dan één keer bellen, wat ik als het van een bank is sowieso niet opneem. Als er nou iets gemakkelijk te spoofen is dan is het dat wel. En dan is lekker laten bellen veel beter dan dat je denkt dat je slim bent maar toch ergens in trapt. Krijg ik mail, alsof ik daar personeel ben, dat ik niet opgenomen heb. En dat ik anders naar hun kantoor MOET komen. Terwijl ik 2500 kilometer verderop woon. Hallo? Dat allemaal nog daargelaten. Maar had ik al identificatie gezien van de inmiddels al vier verschillende namen die me gemaild hebben van daar? Kopietje paspoort erbij of zo dat ik weet met wie ik communiceer? Nog niet een linkedin profieltje. Maar ik moet wel gelijk van alles en ik ben er niet eens klant! Wat dat betreft werken ze zelf ook wel een beetje zulke helpdeskfraudes in ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha