Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-02-2023, 12:12 door Anoniem

Door Anoniem: Tja, nu mensen nog altijd hun authenticatie factoren en middelen afstaan aan iemand aan de deur EN als de bank dergelijke stommiteiten steeds vaker moeten gaan vergoeden, dan kun je verwachten dat ze toegang tot je geld moeilijk gaan maken. Ik vind het hoog tijd dat banken dit eindelijk eens gaan doen. Er zijn twee plaatsen waar je het moeilijker maken van oplichting aan kan pakken: • Bij de klanten. Dan moet elke afzonderlijke klant getraind worden in het herkennen van fraude, die training ook snappen, en als de training alweer een poosje geleden is toch scherp blijven. • Bij de banken. Dan moet een handjevol banken, die de verwerking aan hun kant volledig geautomatiseerd hebben, de benodigde aanpassing eenmalig op één plek doen in hun informatiesysteem, waarna die in één klap voor alle klanten actief is, en niet na verloop van tijd verwatert, want software blijft in tegenstelling tot mensen wel langdurig hetzelfde werken. Het is voor mij een open deur dat het eindeloos veel ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha