Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door _R0N_: Door Bitje-scheef: Hoe komt QNAP met de gebruikers in contact ? Email ? Of alleen via de GUI. Ik gok alleen via de GUI, als je zo'n ding koopt is het niet dat je hem alleen kunt gebruiken door je gegevens achter te laten bij QNAP. Het is aan de eigenaar/gebruiker zelf om dat naar eigen goeddunken te configureren: - informatie via GUI en/of via mail - automatische download en/of automatische installatie van kritieke updates aan/uit In basis wel goed dat dit zelf in te stellen is; nieuwe releases/updates blinken nou niet altijd uit in stabiliteit (niet specifiek bij QNAP overigens), dus soms wil je liever even wachten. In dat geval kan je bijvoorbeeld de toegang via internet tijdelijk uitschakelen tot er een stabiele fix beschikbaar is. Ik vrees echter dat veel eigenaren/gebruikers nauwelijks weten wat ze aan het doen zijn en dus maar zo'n beetje in het wilde weg opties aan- of uitzetten. Of alles uitzetten dat als 'lastig' ervaren wordt. Dan krijg je dit soort ellende. Eigen schuld dikke ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):