Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-02-2023, 15:34 door Anoniem

Door Anoniem: Ook zeer klant onvriendelijke ervaringen gehad bij de Rabobank. Ze houden zichzelf ook niet aan hun eigen beleid en zullen de klant ook nooit gelijk geven. Hierdoor o.a. ten onrechte extra transactie kosten moeten betalen. Inderdaad, vroeger kon je nog je eigen geld op je spaarbankboekje zetten. Nu moet je voor alles betalen en als je om persoonlijk advies vraagt gaat de medewerker op Internet lopen Googlen en wordt je er niet veel wijzer van. Kosten rijzen de pan uit, maar de service wordt met de dag minder. Op zich natuurlijk wel goed dat ze verdachte transacties in de gaten houden, maar zorg wel dan voor goede communicatie en een wat volwassener APP. Met gemelde bugs en interface bevindingen wordt niets gedaan en lijkt het alsof IT daar nog in de jaren 90 zit punniken. Als je dit vergelijkt met de gratis diensten van moderne virtuele banken is het maar de vraag hoelang dergelijke vintage banken nog blijven bestaan. Dat duurt zo lang als dat klanten zoals u nodig hebben om over te stappen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha