Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-02-2023, 12:05 door Bitje-scheef

Ik zie het probleem niet zo. Het kan ook zeer effectief werken. Beter 1 op 1 contact zonder de haast van de file. Ik zie meer problemen om het verstoppen van telefoonnummers en contact mogelijkheden bij Apothekers. Benu is zo'n klote organisatie, die nu direct wil leveren (zorgverzekering) echter de afspraken van correcte levering niet nakomen. Op de website geen telefoonnummer meer te vinden. Te druk krijg je als antwoord (telefoonnummer via de huisarts gekregen), maar er is dan geen vangnet meer. (eigen ervaring) geen terugkoppeling naar de huisarts over het niet leveren van medicijnen. Huisarts heeft wel 4x levering (zelfs met spoed) doorgegeven. Tot op de dag van vandaag geen levering. Zit al 14 dagen zonder medicijnen. Dit soort verstop-grappen moeten verboden worden. Telefonische bereikbaarheid is dan een zeer groot goed.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha